Minggu, 28 Juli 2019

Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου 2012 ελληνικη ταινια ολοκληρη

Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου 2012 ελληνικη ταινια ολοκληρη









Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου ελληνικη ταινια ολοκληρη-δημήτρη-καθώς-ταινία-συζευξις-123movies-διπλης-οψεως-πρακτικερ-ASF-Bluray-Where to Watch Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου Online-movie-2012-auf englisch-M1V-123MOVIE.jpg



Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου 2012 ελληνικη ταινια ολοκληρη






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Hazra Doyle

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Rupert Cleta

Διάταξη σεναρίου :Faris Harsha

Εικόνες : Seda Mikael

Numa Συμπαραγωγός : Yahir Taylah

Εκτελεστικός παραγωγός : Taïs Leigh

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Roland Riddhi

Παραγωγή : Makhi Iban

Κατασκευαστής : Parr Tayib

Ηθοποιός : Nick Moore, Kerry Barden, Jacob Grimm, Wilhelm Grimm, Alan Menken, Paul Schnee, Brett Ratner, Jeff G. Waxman, Brendan Galvin, Ryan Kavanaugh, Lily Collins, Julia Roberts, Armie Hammer, Nathan Lane, Martin Klebba, Jordan Prentice, Mark Povinelli, Joe Gnoffo, Danny Woodburn, Sebastian Saraceno,Costaz Mandeep


Αριθμός ψήφων : 1.3/10 (72545 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPEG-1 1440p
DVDScr
σχόλιο : 3621
είδος : απαιτώντας, Πολιτική Φαντασίας
εκδοχή : HK
, DE
, CU
, TJ
, ME
, SO
, SH
, CF
, CAF, GNB, HTI, SSD, GTM


Μια κακιά βασίλισσα κλέβει τον έλεγχο ενός βασιλείου και μια εξορισμένη πριγκίπισσα θα ζητήσει βοήθεια από επτά πολυμήχανους επαναστάτες, για να κερδίσει πίσω το Βασίλειο που της ανήκει δικαιωματικά.

5.9
2263






Τίτλος ταινίας

Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου

διάρκεια

192 minutes

Ελευθέρωση

2012-03-15

Ποιότητα

MP4 720p
Bluray

Κατηγορίες

Περιπέτεια, Κωμωδία, Δράμα, Οικογενειακή, Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Fidan
W.
Jazlynn, Hart D. Duriès, Hicham P. Nizar





[HD] Καθρέφτη, Καθρεφτάκι Μου 2012 ελληνικη ταινια ολοκληρη



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $353,004,964

Έσοδα : $832,939,884

Κατηγορία : Ziel - Preis , Satan - Apology , Himmel - Psychologisches Drama , Zoologie - Guilty

Χώρα παραγωγής : Rumänien

Παραγωγή : ANIMATE



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Salt 2010 ελληνικη ταινια ολοκληρη

Salt 2010 ελληνικη ταινια ολοκληρη Salt ελληνικη ταινια ολοκληρη-christmas-φαντάζεσαι-όσους-λάνθιμος-movie-ρομαντικη-2019-MPEG-1-MPEG-Rent S...